piątek, 26 września 2014

Moje pierwsze galaxy

Uwielbiam bloga Nailasaurus. Mogę go przeglądać godzinami. Tam też znalazłam inspirację do tego mani. Robiłam motyw galaxy pierwszy raz. Coś czuję, że gdy była na niego moda ja byłam zajęta wycieraniem pupek moich dzieci. Więc po czasie, ale odbiję sobie teraz. Zdjęcia robione wieczorem przy sztucznym świetle więc są marnej jakości i nie oddają kolorów.


W wersji błyszczącej jakoś mi się nie podobały więc dodałam top matujący.


Tak patrzę i widzę, że robienie zdjęć nie jest moja mocna stroną. Kolory wyszły do niczego a na żywo pięknie się przenikają. Musicie więc mi wierzyć na słowo. Mój synek powiedział, że są piękne (dobry i komplement od 4-latka).

Lakiery jakich użyłam do zdobienia.

Co o nich myślicie?

2 komentarze:

  1. Faktycznie u Ciebie lepiej wygląda w wersji matowej :) Nie ma to jak komplement od małego szkraba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byly moje pierwsze matowe paznokcie. Szkoda tylko ze po 2 dniach lakier odszedl platami. A synek zawsze komplementuje moje paznokcie. Czasem mowi na jaki kolor mam pomalowac.

      Usuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów