czwartek, 20 czerwca 2019

Pyłki Born Pretty Store

Kolorowych pyłków nigdy dość. Dlatego moja kolekcja powiększyła się o 3 nowe. Brakowało mi czerwieni i ładnego złota. W komplecie do czerwonego był zielony i złoty więc potrójna korzyść.


Najbardziej podoba mi się czerwień. Piękna,  głęboka, jak dla mnie idealna.


Zielony okazał się być również piękny, mimo że nie lubię zielonego.


Złoto było moją nadzieją na złoto w pięknym,  niezielonawym odcieniem. Kolor jest ok, ale sam pyłek nie wciera się tak ładnie jak powyższe. Jest go również dużo mniej. Spodziewałam się większego wow. Zdjęcia nie oddają luk jakie pojawiają się w tafli.


Wszystkie pyłki wciera się w top no wipe czyli taki bez warstwy dyspersyjnej. Są one jednym z najprostszych sposobów na paznokcie z efektem wow.

Komplet pyłków kupicie w Born Pretty Store, a dokładnie tu. Aktualnie kosztuje 2,59$ Pamiętajcie o moim kodzie SJL91, który obniży ceny nieprzecenionych artykułów o 10%. Wysyłka nierejestrowana jest darmowa.



Tu pyłek użyty w stylizacji:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów