czwartek, 20 czerwca 2019

Born pretty store stamping gel.

Kiedy zobaczyłam żel do stępli chciałam go mieć z ciekawości. Born Pretty Store przyszedł mi z pomocą.


Posiadam kolor biały. Zamknięty jest w czerni tubce mieszczącej 8ml produktu. Końcówka do wyciskania jest zwężona i moim zdaniem jakoś mało wygodna. Chyba przywyklam do nakładania lakieru na płytkę za pomocą pedzelka z lakieru.


Jeśli chodzi o sam proces stemplowania to przebiega jak w przypadku lakieru. Różnica polega na tym że odbity wzór trzeba utwardzić. Plus jest taki że wzór możemy przemyć bez obawy, że go przypadkiem zmyjemy. Minus to trudność w odbiciu wzoru bez rozmazania. Być może ja robię coś źle. Próba wtarcia pyłku w utwardzony wzór zakończyła się niepowodzeniem.


Stamping gel kupicie w Born Pretty Store, a dokładnie tu Aktualnie kosztuje 3,29$. Pamiętajcie o moim kodzie SJL91, który obniży ceny nieprzecenionych artykułów o 10 %. Wysyłka nierejestrowana jest darmowa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów