poniedziałek, 18 września 2017

Unicorn- magiczny pyłek od BPS

Po 2- miesięcznej przerwie w blogowaniu wracam do Was z recenzją popularnego w ostatnim czasie pyłku Unicorn. Mój pochodzi z Born Pretty Store i w opakowaniu wygląda tak:

Jak widać dołączona jest do niego pacynka. Całość zapakowana była w logowany woreczek strunowy. W słoiczku ukryta jest niewielka bo 0,2 gramowa ilość pyłku co mnie trochę rozczarowało na początku, ale okazało się, że wystarczy odrobina by cieszyć się blaskiem na paznokciu. Wystarczy więc na długo.

















Pyłek ten wciera się w top nowipe, czyli taki, który nie posiada warstwy dyspersyjnej. Na każdym kolorze wygląda inaczej, choć ja upodobałam go sobie na jasnych odcieniach. Tak najbardziej mi się podoba.


Powyżej mamy kolory błękitny, bladą miętę, jasny róż, nude, biały i czarny. Aparat zjadł większość uroku, bo na żywo wygląda to pięknie. Mam go na paznokciach od kilku dni i jak narazie nic mi się nie starło i nie złuszczyło, czego obawiałam się najbardziej. Mogę więc z czystym sercem polecić.

Pyłek Unicorn możecie kupić w Born Pretty Store, a dokładnie tu. Aktualnie kosztuje 2,99$. Korzystając z mojego kodu SJL91 otrzymacie rabat 10% na nieprzecenione artykuły. Przesyłka jest daromowa.


A tak pyłek uzupełnia mój manicure wykonany produktami marki Neess o których wkrótce napiszę kilka słów.



8 komentarzy:

  1. Mam go, ale jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny mani. Pyłek na jasnym różu wygląda chyba najpiękniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, całkiem nieźle wygląda - chociaż na wzorniku czegoś mi w nim brakuje, może jakbyś nakładała go silikonowym pędzelkiem wtarłoby się lepiej? Na paznokciach wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie podkreśla ten delikatny kolorek i uzupełnia zdobienie. Dla mnie on na jasnych kolorach to prawdziwa petarda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. That powder is like magic, gives a very delicate and beautiful effect to your manicure! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie także bardziej ten pyłek podoba się na jasnych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie na jasnych kolorach wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów