niedziela, 16 lipca 2017

Piórka od BPS

Piórka są dla mnie jednym z obowiązkowych zdobień w sezonie letnim. Cóż nie każdy umie je namalować lub też czasami czas nam na to nie pozwala. Wtedy wybawieniem są naklejki wodne.


Moje pochodzą z Born Pretty Store. Blister składa się z dużej naklejki całopaznokciowej 47x57mm i 5 rzędów pojedynczych piórek po 5 w każdym rzędzie.


Naklejki ładnie przylegają do paznokci, nie ścierają się. Trzeba tylko uważać podczas aplikacji, bo są cieniutkie. To moje pierwsze naklejki które ładnie odchodzą od "papierka" zaraz po zanurzeniu w wodzie.
Jestem z nich bardzo zadowolona.

Możecie je kupić w Born Pretty Store, a dokładnie tu. Aktualnie kosztują 0,99$. Pmaiteajcie o moim kodzie rabatowym SJL91, który daje 10% zniżkę na nieprzecenione artykuły. Wysłka nierejestrowana jest darmowa.

A tak wykorzystałam je w moim manicure:




10 komentarzy:

  1. Piękne te piórka :) Mają bardzo fajne kolory, idealne do letnich zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiałam już na insta, super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piórka są obowiązkowym motywem na lato :) Pięknie skomponowałaś całość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne naklejki, koniecznie muszę sobie je zamówić. :) Fajny blog, dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very sweet and beautiful manicure! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne połączenie kolorów, bardzo lubię piórka bardzo często maluję je pędzelkiem na semilaczkach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów