czwartek, 25 maja 2017

Podwójny stempel od BPS

Recenzja goni recenzję, ale tyle nowości próbuję, że nie nadążam z publikacja przy braku czasu na jaki teraz cierpię. Dziś opowiem o podwójnym stemplu clear, który od jakiegoś czasu ułatwia mi stemplowanie. Niestety poprzedni stempel został uszkodzony, gdy wylał mi się na biurko aceton. Dlatego z chęcią przyjęłam pod swój dach to cudo.


Jak widać stempel zapakowany jest w pudełeczko. W środku znajdziemy stempel i dwie małe zdrapki. Sam stempel składa się z dwóch gum w plastikowej oprawie i zatyczki. Zdobią go małe kryształki znajdujące się w jednej z jego części, której ja osobiście nie umiem używać z powodu wypukłości gumy. Jakoś nie jest to dla mnie wygodne. Środkowa część natomiast jest świetna. Wszystko pięknie widać i stemplowanie to prawdziwa przyjemność.


Guma stempla bardzo dobrze pobiera i przenosi wzór. Nie tworzy się efekt soczewki ponieważ jest dość płaska co jest plusem jak dla mnie. Jeśli chodzi o czyszczenie to ja używam rolki do ubrań, gdyż boję się zbliżać do tego cuda z acetonem.





Stempel ten możecie kupić w Born Pretty Store, a dokladnie tu. Aktualnie kosztuje 4,99$. Pamiętajcie o moim kodzie rabatowym SJL91, który obniży cenę nieprzecenionych artykułów o 10%. Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.

A tu już manicure wykonany przy użyciu powyższego stempla:





4 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się te pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak myśmy wcześniej stemplowały bez przezroczystego stempla to sama nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam niby dwa inne przeźroczyste stemple ale nie wiem czy w końcu nie skuszę się i na ten ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów