wtorek, 16 maja 2017

Łapacze snów- recenzja naklejek od BPS

Sezon letni już się zbliża a motyw piór i łapaczów snów wpisał się już chyba na stałe w manicure na ten okres. Gdy nie mamy czasu na misterne malowanie cieniutkich niteczek i piórek z pomocą przychodzą nam naklejki wodne. Jakiś czas temu przyszedł do mnie blister ze 120 naklejkami w bardzo wakacyjnym klimacie.


Powyższe zdjęcie pochodzi ze sklepu Born Pretty Store, gdyż moje naklejki przyszły trochę pogniecione i nie prezentują się dobrze na zdjęciu. Ale mimo tego spisują się bardzo dobrze.



Jak widać jest ich mnóstwo i wystarczy na naprawdę wiele stylizacji. Naklejki są na bezbarwnej folii dlatego potrzebny jest kolor bazowy. Moim zdaniem najlepsza jest biel. Są trochę grubsze niż naklejki BPS, które posiadam. Nie rwą się i ładnie dopasowują do paznokci. Nadmiar usuwam pędzelkiem namoczonym w acetonie. Chyba jedyne do czego mogę się przyczepić to, że osoby które maja ponadprzeciętnie długie paznokcie mogę narzekać na ich wielkość. Dla mnie jest ok. Polecam.

Zestaw tych naklejek kupicie w Born Pretty Store, a dokładnie tu. Aktualnie kosztuje 1,99$, co jest cena bardzo niską zważywszy na to ile ich jest. Pamiętajcie też, że zawsze możecie użyć mojego kodu rabatowego SJL91 który obniży cenę nieprzecenionych artykułów o 10%. Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.


A tu propozycje manicure z ich wykorzystaniem:





4 komentarze:

  1. Też je mam i ja bym raczej w drugą stronę powiedziała, że jak ktoś ma krótkie pazurki to musi się liczyć z odcięciem części wzoru ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam sobie dokładnie ten sam arkusz ale jeszcze do mnie nie dotarł. Minęły już prawie 3 miesiące, więc podejrzewam, że mogły gdzieś zaginąć w drodze ... A szkoda, bo śliczne są. I piękne mani z nimi stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wzory. Chyba namaluję coś w ten deseń. ^^
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów