wtorek, 15 września 2015

Klipsy gel-off- Lady Queen recenzja

 W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać klipsy do zdejmowania żelu (w moim przypadku lakieru) od Lady Queen.



Każda z nas chyba wie ile nerwów kosztuje zmywanie lakieru z brokatem. Baza peel off to dobre rozwiązanie, ale czasem można przez przypadek pozbyć się manicure za wcześnie. Klipsy są więc fajnym rozwiązaniem, bo zastępują owijanie palców folią aluminiową. Wystarczy nasączyć wacik zmywaczem, przyłożyć do paznokcia i nałożyć klips. Poniżej zdjęcia z całego procesu.










Fajne prawda? Niestety wadą jest to, że są tylko w jednym rozmiarze i na mały palec trochę za luźne. Mimo to zamierzam z nich korzystać, bo nie lubię tego całego owijania folią.

Klipsy są pakowane po 5szt. czyli na jedną rękę. Możecie je kupić w Lady Queen, a dokładnie tu. Aktualnie kosztują 3,66$. Korzystając z mojego kodu rabatowego BFLC15 otrzymacie 15% zniżki.
Polecam też zajrzeć na nowy dział sklepu Flash Sale, gdzie znajduję się sporo przeróżnych produktów w atrakcyjnych cenach.


http://www.ladyqueen.com

11 komentarzy:

  1. Mam je, są świetne. Ja zamawiałam za około 1$ na Ali. W końcu ktoś wymyślił rozwiązanie naszych problemów! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to sporo taniej. A tez sa tylko w jednym rozmiarze???

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na wlasny uzytek polecam. Klientkom na hybrydy jednak pozostane przy folii, bo ciezko by je bylo zdezynfekowac

      Usuń
  3. Pierwszy raz o nich słysze, ciekawe rzeczy wymyślają;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoc istnieja tez nakladki ktore sie zaklada po pomalowaniu paznokci by niczego nie dotknac i nie rozmazac lakieru

      Usuń
  4. nie wiem czy by mi się chciało to zakładać na pazury, chyba wolę tradycyjną metodę:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów