niedziela, 27 września 2015

China Glaze Rosita&First Kiss

Po poście o lakierach napisany przez Ines skusiłam się na zakup lakierów China Glaza i Color Club u polecanej sprzedającej. Nie miałam w swojej kolekcji ani jednego lakieru tych firm a teraz mam kilka i to za małe pieniądze.
Pierwsze na wypróbowanie poszły lakiery China Glaze 067 Rosita i 70644 First kiss.Żeby uzyskać satysfakcjonujące mnie krycie potrzebowałam 3 cienkich warstw. Ponieważ już od dawna jeden, czy też 2 kolory mi nie wystarczają dodałam kwiaty (stemplowe naklejki) z płytki JQ kupionej na Aliexpress (jest to podróbka płytki z sowami od BPS). Działa bardzo dobrze. Ciesze się ponieważ nie ze wszystkich płytek JQ jestem zadowolona.






10 komentarzy:

  1. Aleeeee piękne!!! <3
    Zapraszam do mnie, gdzie jest nowa notka, w której można kupić bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło! Ja jakoś na tej aukcji nic nie znalazłam, miałam wrażenie że są same brokatowe i nic mnie nie zachwyciło, ale u innego sprzedającego kupiłam za dyszke cudny fiolet z china glaze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No po prostu cudownie Ci wyszły te kwiatuszki i całość oczywiście też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudeńka! <3 Przepiękne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi I love your designs! New follower :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się bardzo,że zakupy się udały :) Ja wczoraj odebrałam kolejną przesyłkę z 1 szt CG i 6 CC :) rozpusta ale za takie grosze warto :)) Mani przepiękne - całość jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów