poniedziałek, 13 lipca 2015

Różowy stempel od BPS

Jak już widzieliście w poprzednim poście dotarła do mnie przesyłka od Born Pretty Store, a w niej m.in. ten stempel.




 Zawsze używam czarnego popularnego stempla, który w tej recenzji będę podpisywać "no name". Przyzwyczaiłam się do niego i jak dla mnie jest wystarczający, ale jeśli miałam możliwość wypróbować inny to dlaczego nie. Stempel od BPS jest różowy i z obu stron ma miękką gumę. Guma jest bardziej miękka niż w stemplu no name, lepi się i nie wymaga zmatowienia przed pierwszym użyciem. Stempel no name niestety tego potrzebował. Guma zbiera wzór dobrze, należy tylko pobierać go "z góry", a nie metodą rolowania.

Poniżej porównanie tego samego wzoru na stemplu od BPS i no name.








Widać już na pierwszy rzut oka, że guma w różowym stemplu jest większa od tej w no name. Tak wyglądają zestawione razem.



 
Tak wygląda wzór odbity stemplem na kartce.Odbijałam go grafitowym lakierem Miss Sporty. Jestem zadowolona i stempel ma szanse stać się moim ulubieńcem.



Stempel ten możecie kupić w Born Pretty Store, a dokładnie tu, aktualnie jest w promocjii za 3,99$. Warto zajrzeć na dział Nail art sklepu, gdzie znajdziecie mnóstwo artykułów do paznokci w atrakcyjnych cenach. Wpisując mój kod rabatowy SJL91 podczas zakupów otrzymujecie rabat 10% od cen nieprzecenionych produktów. Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.




A teraz czas na zdobienie. Stemplem tym bardzo fajnie odbija sie na zasadzie wciskania palca w gumę- mam nadzieje, że rozumiecie o co mam na myśli. Zdobienie na środkowym rozmazało się ponieważ dopiero uczę się nakładać Insta Dri Sally Hansen, który łatwo rozmazuje wzory.






6 komentarzy:

  1. Chciałabym w końcu dopaść jakiś stempel, bo w mojej kolekcji nie ma ani jednego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zanosi się fajnie! Ja do teraz też używałam stempla no name. W ten weekend dotarł do mnie stempel z MoYou London i jestem w fazie testów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MoYou nie posiadam. Daj znac jak sie sprawuje. I w ogole witam u siebie i juz zagladam do Ciebie

      Usuń
  3. ja też stempluję no name, ale ten wygląda bardzo obiecująco!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów