niedziela, 24 maja 2015

Manicure hybrydowy

W ostatnim tygodniu robiłam manicure hybrydowy 6 osobom. Tylko 3 mam zdjęcia.

Pierwsze to paznokcie mojej siostry, która lubi zaszaleć. Wydawało mi się, że malowanie takich cienki linii to pestka, ale jednak tak nie jest, Paznokcie są wypukłe co mi nie pomagało. Jednak z efektu końcowego jestem nawet zadowolona. Do zdobienia użyłam nowych nabytków- lakiery hybrydowe Neonail w kolorach: Neon yellow, green, orange, candy i Semilac 008. Biały podkład był konieczny, jak to przy neonach. Wzór malowany farbką akrylową.





 Paznokcie szwagierki. Malinowy Tifton 18 (bardzo popularny kolor, przynajmniej wśród osób, którym maluję paznokcie), srebrny Estetiq 79 i biały 003 Cosmetics Zone.





Paznokcie sąsiadki mojej mamy. 034 Mardi Gras Semilac i stempelki.



6 komentarzy:

  1. pierwsze zdobienie wymiata! uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w każdym co innego mi się podoba :D w pierwszym, to jak super neony razem wyglądają, w drugim ten wzorek na środkowym palcu jest ekstra a w trzecim kolor bazowy <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze mnie zachwycają <3 Przyciągająca oko kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pierwszy maincure jest piękny!! choć te hybrydy pomalowane mardi gras tez superowo wyglądają, uwiebliam ten kolor semilaca, długo wytrzzymuje na moich paznokciach i pięknie się błyszczy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. W poszukiwaniu swatchy tego zoltego neonka wpadam tutaj i musze przyznac ze zdobienie neonowe jest cudne ♡ totalnie w moim gusci :D no i oczywiscie zamawiam tego zoltka :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów