niedziela, 22 marca 2015

Muffinki i moja nowa płytka od BajSzer

Już się chwaliłam, że zdobyłam II miejsce w konkursie organizowanym przez BajSzer. Paczkę z wybranym przez siebie artykułami dostałam początkiem tygodnia. Wśród nich znalazła się płytka do stempli XY11.


Przyznam szczerze, że obawiałam się jej jakości, gdyż mam już 2 płytki XY (kupione na OLX) i jestem z nich średnio zadowolona. Wzory z cienkimi liniami nie odbijają się z nich dobrze- widać braki- lub wcale, bo wzór zbyt szybko wysycha. W przypadku tej płytki jest inaczej. Wzory z tej płytki odbijają się bardzo dobrze. Poniżej kilka wzorów odbitych na kartce.






 Myślę, że zdjęcia wyjaśniają dlaczego jestem taka zadowolona. Tylko jeden wzór nie odbił się w całości (jak w przypadku płytki od BPS).

Płytka posiada 42 wzory całopaznokciowe i ma wymiary 10,5x14,5cm.  Wielkość każdego wzoru to 13x21mm- na moje paznokcie wystarczy. Zapakowana jest w woreczek strunowy (tamte 2 były na różowym blistrze) i dołączony jest do niej stempel ze zdrapką. Ja wzory odbijam moim czarnym stemplem, ale te jak w zestawie są bardzo dobre do robienia naklejek. Co do wzorów to jest ich po kilka na różne okazje- od Halloween po Święta Wielkanocne. Jej cena u BajSzer to 13,99zł więc niedrogo, a naprawdę warto.



A teraz czas na pokazanie płytki w akcji. Bardzo zauroczyły mnie muffinki, więc zrobiłam z nich naklejki, które wypełniłam różnymi kolorami. Moim dzieciom się bardzo podobają. A Wam?





























10 komentarzy:

  1. śliczności, wybrałaś chyba najfajniejszy wzór <3
    sama płytka też mi się podoba, ale obawiam się, że wzory dla mnie za małe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze tak byc, bo z Twoich zdjec wnioskuje ze Twoje paznokcie sa sporo dluzsze od moich.

      Usuń
  2. Ależ zegarmistrzowska robota z kolorowaniem takich maleńkich wzorów!

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamuniu, ale śliczne te małe babeczki :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam,mniam smakowicie wyglądają te muffinki:)ale się napracowałaś:)ps. gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się odbijają te wzory :) Podoba mi się mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowe mani, słodkości :)
    Mam ją też jest mega.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów