poniedziałek, 9 marca 2015

Kobieta wczoraj i dziś- II miejsce

Mogę się pochwalić, że zajęłam II miejsce w konkursie  "Kobieta wczoraj i dziś" organizowanym przez sprzedawce Bajszer. Przyznam szczerze, że początkowo nie wiedziałam jak ugryźć temat. Olśnienie przyszło niespodziewanie. Nie było to dla mnie łatwe zadanie, bo nie mam talentu plastycznego. Ale, że coś z tego wyszło to wysłałam swoje zgłoszenie i z niecierpliwością czekałam na wyniki i na pozostałe prace (byłam ciekawa jak inni zinterpretowali niełatwy dla mnie temat). Jaka to była dla mnie niespodzianka, gdy zobaczyłam na fanpage'u sklepu swoje nazwisko przy II miejscu. Pierwsze miejsce to super praca Justine 145. W nagrodę otrzymałam bon na 90zł do wydania na aukcjach użytkownika Bajszer. Od rana je przeglądam kompletując swoje zamówienie.
A teraz czas na moją pracę. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Mój mąż nawet nie załapał, że tam jest Mona Lisa (koślawa ale jest).




3 komentarze:

  1. gratuluję :) Twoja praca bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :)) bardzo pomysłowe zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów