środa, 16 stycznia 2019

Cążki do skórek od BPS

Po wielu pozytywnych opiniach na temat tęczowych cążek od Born Pretty Store i ja postanowiłam je sprawdzić.  Nie zawiodłam się.









Cążki przyszłyżeczki do mnie w takim opakowaniu i w takim je trzymam. Mają gumową nakładkę na ostrze, które je chroni. Są też najzwyczajniej w świecie piękne. Teczowe jak rozlana benzyna. My kobiety lubimy mieć ładne przedmioty.















Ostrze ma 6 mm i jak dla mnie jest precyzyjne i bardzo ostre.





Ja staram się nie wycinać skórek więc nie mam w tym wielkiej wprawy, ale jakoś sobie radzę. Wycinam skórki zawsze przy jednym paznokciu bo tam jakoś tak rosną.
















Od kiedy mam te cążki używam tylko ich więc z czystym sercem polecam.

Możecie je kupić w Born Pretty Store a dokładnie tu. Aktualnie kosztują 4,29$. Pamiętajcie o moim kodzie rabatowym SJL91, który obniży ceny nieprzecenionych artykułów o 10%. Przesyłka jest darmowa

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów