poniedziałek, 5 listopada 2018

Płytka do stempli Valentine's Day BP L005

Przyznam szczerze, że ostatnio bardzo rzadko sięgam poi płytki do stempli, bo staram się malować odręcznie. Są jednak wzory w których jestem cienka, jak np. takie typu pop-art. Wtedy to posiłkuję się udogodnieniami. Jednym z nich jest płytka do stempli Valentine's Day BP L005.


Płytka ta ma standardowe 6x12cm. Jak zwykle zapakowana była w tekturową kopertę i zabezpieczona niebieską folią ochronną. Zapomniałam jednak zrobić jej zdjęcie przed jej usunięciem.

Mam już jedną płytkę od BP z wzorami komiksowymi. Tamta jednak sprawiała problemy. Nie wszystkie stemple przenosiły wzór. Tu nie ma żadnego problemu. Wszystko odbija się świetnie. Poniższe zdjęcia pokazują pierwsze próby bez żadnych poprawek.



Linie ostre jak brzytwa. Jedyne do czego mogę się przyczepić to wielkość wzorów. Na moje wąziutkie pazurki są niestety za duże.

Płytkę te możecie kupić w Born Pretty Store, a dokładnie tu. Aktualnie kosztuje 2,99$. Gdy nie jest w promocji możecie użyć mojego kodu SJL91, który obniża o 10% ceny nieprzecenionych artykułów. Przesyłka nierejestrowana jest zawsze darmowa.


A tu wzory w akcji. Część pochodzi z innej wspomnianej wyżej problematycznej płytki:



2 komentarze:

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów