wtorek, 8 maja 2018

Złoty frez karbidowy od Born Pretty Sore

Od kiedy w zeszłym roku byłam na kursie z manicure kombinowanego wciąż szukam frezów, które usprawnią mi pracę i pomogą ogarnąć skórki wokół paznokci. Dziś chcę Wam pokazać frez ze sklepu Born Pretty Store.


Ładny prawda? W zamyśle miał być do usuwania nabłonka z płytki paznokcia, ale okazał się być za duży i za ostry do tego zadania. Świetnie za to radzi sobie z wszelkimi zgrubieniami na stopach i do tego też go używam. Teraz moje stopy są ogarnięte, ale mam opory by je pokazywać więc musicie wierzyć mi na słowo.
Tak wygląda w przybliżeniu:



Sam frez jak widzicie jest zapakowany w plastikowe pudełeczko i w nim go przechowuję. Średnica trzpienia idealnie pasuje do głowicy mojej frezarki JD700.




Jeśli potrzebujecie frezu, który poradzi sobie ze zgrubieniami np. na małym palcu u nogi jak o w moim przypadku to szczerze Wam go polecam. Jednak jeżeli szukacie takiego do ogarnięcia skórek wokół paznokci to niestety ten się w moim odczuciu nie nadaje. Ale nie tylko ręce człowiek posiada prawda? Stopami też trzeba się zająć, szczególnie teraz :)

Frez ten kupić możecie w Born Pretty Store, a dokładnie tu. Aktualnie kosztuje 3,29$ i występuje w 5 kształtach. Mój to nr #5. Pamiętajcie o moim kodzie rabatowym SJL91, który obniży ceny nieprzecenionych artykułów o 10%. Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.



Pamiętacie złoty lakier z poprzedniego wpisu (tu)? Tak mi się spodobał, że aktualnie noszę go na paznokciach. Do takich strojnych stylizacji jest idealny.



1 komentarz:

  1. Ja mam mnóstwo frezów, a ukochałam sobie 2-3 i głównie nimi pracuje :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów