wtorek, 7 listopada 2017

BP-131- recenzja

Płytki do stempli Born Pretty jak dla mnie są już kultowe. Chyba każda z nas ma ich sporą kolekcję. Każda też (tak mi się wydaje) chętnie przyjmuje pod swój dach kolejną. U mnie też zawitała mała, niepozorna, ale jaka piękna- płytka BP-131.



Motyw łapaczy snów idealny na sezon letni. Jak widać płytka zapakowana jest w tekturową kopertę. Standardowo wzór pokryty jest folią zabezpieczającą, którą zdejmujemy przed pierwszym użyciem.


Po "rozebraniu" już możemy odbijać wzory. Przyznam się szczerze, że miałam obawy czy przezroczysty stempel poradzi sobie z cieniutkimi linami. Jak wiadomo odbijanie takich bywa kłopotliwe, szczególnie stemplem clear. Okazało się jednak, że nie ma powodu do zmartwień, bo wzory przenoszą się świetnie. Każda kreseczka odbija się idealnie.



Co tu dużo pisać- po raz kolejny jestem bardzo zadowolona. Myślę, że w lecie płytka ta będzie hitem.

Płytkę BP-131 możecie kupić w Born Pretty Store, a dokładnie tu. Aktualnie kosztuje 1,59$. Pamiętajcie o moim kodzie SJL91, który obniży cenę nieprzecenionych artykułów o 10%. Przesyłka nierejestrowana jest zawsze darmowa.


6 komentarzy:

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów