niedziela, 7 sierpnia 2016

Chameleon Mirror Powder 583 od Born Pretty Store

Tak wyszło, że recenzja za recenzją, ale nie mogłam się powstrzymać. Muszę Wam pokazać to cudo.


Pyłki tego typu ostatnio wprowadziło wiele sklepów. Nie mogę go porównać do innych firm, ale ten jest taki cudowny, że nie mam po co. Mój pyłek ma nr 583. Przychodzi zapakowany w srebrny "pokrowiec"(?). W środku znajdziemy plastikowe pudełeczko mieszczące 1g produktu i pacynkę do jego nakładania. Pyłek jest biały, ale w świetle mieni się na fiolet i niebieski. Po nałożeniu na czerń wydobywa cały swój urok.


Zdjęcia niestety nie oddają jego czaru dlatego nakręciłam filmik. Telefonem, ale coś tam widać. Jest to manicure hybrydowy, gdyż na hybrydach najłatwiej wciera się taki produkt. Bazą jest czarny 031 Semilac. Na kolor nałożyłam top No Wipe od Semilac (wyczytałam w internecie, że top bez warstwy dyspersyjnej gwarantuje ładną taflę przy tego typu produkcie). Całość pokryłam topem Canni.


Chameleon Mirros Powdre możecie zamówić w Born Pretty Store, a dokładnie tu # 30738. Aktualnie kosztuje 1,99$. Ostatnio sklep wprowadził też większą pojemność. Pamiętajcie, że ten i inne produkty możecie kupić 10% taniej (Gdy nie są w promocji) z moim kodem SJL91. Wysyłka nierejestrowana jest darmowa. Ostatnio przesyłki docierają do mnie do max. 3 tygodni.






A tu kilka zdjęć, choć pyłek nie jest fotogeniczny. Na żywo wygląda genialnie i nie widać drobinek, które pokazały się na fotkach.







7 komentarzy:

  1. Ja teraz też zamówiłam sobie kilka tych pyłków i czekam aż przyjadą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gelisha nie miałam i tej base extra też nie, ale skoro tak chwalisz to spróbuję! Tym bardziej, że nasze mamy chyba mają podobną płytkę więc może i dla niej będzie to ratunek :)

      Usuń
  2. wow, efekt jest nieziemski! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wow wow, chcę go mieć!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten top z semilaca no wipe jest super, sama go uzywam ;) A co do pyłku, właśnie go zamówiłam czekam az dojdzie i od razu wypróbuje go na moich mani : )

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów