czwartek, 19 lutego 2015

Łezki i ćwieki

Kolejne stemplowe naklejki. Bardzo polubiłam tę metodę zdobienia, bo łatwo mi wypełniać wzór na stemplu i manewrować z jego ułożeniem na paznokciach. Tym razem postawiłam na mój ulubiony kolor czyli niebieski. Dopełnieniem całości są ćwieki na niepokrytych wzorem paznokciach. Pochodzą Born Pretty Store klik . Jest to fajna alternatywa dla cyrkonii, które na co dzień są dla mnie zbyt ozdobne.






























Zachęcam do skorzystania z mojego kodu rabatowego SJL91 (10% zniżki na nieprzeceniony asortyment, wysyłka zawsze jest darmowa).



4 komentarze:

  1. świetnie Ci wyszły naklejki - mani w moim ulubiony kolorze, więc z przyjemnością bym takie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, szkoda ze niebieski naprawde jest ciemniejszy bo na zdjeciach wyszedl inaczej (czyli tak jak bym chciala by wygladal na zywo)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów