piątek, 2 stycznia 2015

Brokatowe i zakupy grudniowe

Drugą moją propozycją na Sylwestra i karnawał są paznokcie ociekające wręcz kolorowym brokatem na czerni. Jest to zdobienie proste, ale przyciąga uwagę. Chętnie spoglądam na swoje paznokcie. Czarny lakier to jedna warstwa Coloramy, a na nią nałożyłam dość grubą warstwę topu Essence Circus Confetti.Utrwalone Seche Vite. Niestety zdjęcia wyszły tak marne, że nawet w połowie nie pokazują jak pięknie to wygląda na paznokciach.





W grudniu starałam się ograniczać i nie kupować niczego zbędnego. Tylko lakiery jakich potrzebuję, albo jakie mi się bardzo spodobają. Na karuzelę z ćwiekami miałam dawno ochotę. Kupiłam ja za voucher 2$ otrzymany od BPS. Przyszła niespodziewanie szybko, bo po 2 tygodniach. Up girls biały z brokatem już pokazywałam, stare złoto kupiłam, bo gdzieś czytałam, że wygląda jak srebro (kupiłam z myślą o stemplowaniu). Niestety to złoto, a liner z Golden Rose o wiele bardziej się do stemplowania nadaje. Rich Color 20 też nie daje takiego srebra jak bym chciała więc niedługo pewnie kupie jakiś inny, który będzie się ładnie odbijał. Lakier Peas kupiłam, bo tani był 2,60zl. Od dawna szukałam lakieru w takim różu i udało się z Polką od Vipery. Colorama Polka ma piękny kolor i jak tu nie brać za 5zł.
W tym miesiącu też zamierzam trzymać się w ryzach choć już dziś złożyłam zamówienie u marianmaras. Jak dotrze to się pochwalę.





1 komentarz:

  1. Super ten topik :))
    PS: Wpadłam tu do Ciebie, żeby Cię poinformować, że mam przyjemność nominować Cię do Liebster Blog Award:
    http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-zostaam-nominowana.html
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś miło mi będzie jeśli napiszesz kilka słów